onsdag 12. juni 2013

Usa album (digitalt project life)

framsida til Usa albumet

Tidligare i år tok eg nettkurset Digital Project Life hos Jessica Sprague. Eg har lenge tenkt at eg skulle lære meg meir om digiscrapping, og ved å ta dette kurset lærte eg meg mange nye ting i photoshop og korleis lage project life sider der. Det er ikkje så ofte eg tar meg tid til å holde på med dette, men nokre få sider har det blitt. Det er ei stund sidan vi var på denne turen, og eg stresser ikkje lenger med å få desse sidene i fotobok, det får ta den tida det tar. Men eg har laga ei fotobok (på vanlig måte) fra parkbesøka og ei fotobok til mamma som også var med på turen. Nokre av bilda er også framkalla til eit album der eg har brukt mange brosjyrer, kart og anna stæsj vi fekk på turen. Men det er først i denne kommende boka at meir av historia fra reisa vår kjem fram.

Eg bruker mest Becky Higgins sine digitale project life kits som eg har kjøpt hos acdigitals.com, men også litt andre digitale element her og der.

På flyplassen før avreise.


På flyet og mellomlanding i Frankfurt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)