mandag 24. juni 2013

Redigering av Project Life bildene mine på data og iphone

Kollasj lage i photoscape i 10x15 format

Når eg framkaller bilder til Project Life albuma mine framkaller eg dei i 10x15 format for at dei skal passe i album-lommane. 
Eg tar mest bilder med iphone og speilreflekskamera, og eg bruker iphonen meir og meir fordi den er alltid med og eg kan redigere bildene direkte på telefonen. Kvaliteten på bildene er gjerne bedre på speilreflekskameraet, men det er ofte minnene som er viktigast for meg og ikkje kvaliteten.

Ein del av bilda eg sender til framkalling må eg beskjære, enten fordi eg vil ha vekk ting på bildet eller for å få dei i riktig størrelse (10x15 format). Då bruker eg som regel Windows fotogalleri (programmet eg bruker når eg ser på bilder) til dette. Her kan eg også endre bla. farge og lys.

windows fotogalleri

Redigering i windows fotogalleri

Men når eg skal redigere meir eller sette fleire bilder på eitt bilde (lage kollasj) bruker eg ulike redigeringsprogram. Når eg skal lage kollasjer bruker eg mest gratis-programmet photoscape.

Kollasj (montasje) i photoscape

Når eg lager ein kollasj i photoscape så bruker eg størrelsen 2376x1584 for å få bildet i 10x15 format, men man kan selvfølgelig bruke andre størrelser også. Her er det mange ulike oppsett å velge mellom, og programmet er også fint å redigere bildene i.

Kollasj med instagrambilder, laga i photoscape

Kollasj laga i photoscape


Nokre gonger bruker eg Photoshop til å lage kollasjer i. Eg kjøpte nylig eit sett med templates (ferdige kollasjer) fra Tracy Larsen.

Tracy Larsen's "The simply white collection v1"

Kollasj med TL's templates


Kollasj med TL's templates

Nokre gonger lager eg oppsetta og kollasjene sjølv i photoshop:
Instagrambilde på eit kvitt 10x15 bilde. I tillegg brukte eg tekst og eit digitalt stempel.


...... Sånn gjorde eg det med 2012 bildene mine då eg framkalla dei..... 
No i 2013 skal eg gjere jobben litt enklare. Istedet for å redigere alle bildene rett før framkallling så skal eg redigere iphone-bilda samme dag eller veke som bilda/bildene er tatt.

Det fins mange apper man kan bruke til dette, og dei to eg bruker mest er Pic stitch (gratis) og Laminar.

Pic Stitch er super til å lage kollasjer i. Eg leitte litt før eg fann den rette; ein gratis app som eg lett kunne lage 10x15 kollasjer i og som hadde dei kollasjene eg bruker mest. I tillegg kan man redigere bildene på mange ulike måter i denne appen.

Laminar koster litt, men eg fekk den gratis gjennom appen Apps Gone Free (info om gratis apper kvar dag). Laminar bruker eg til å lage eigne kollasjer i, td. viss eg vil ha eit 10x15 bilde med eitt eller to instagrambilder på. Det er også eit program med mange redigeringsmuligheter.

Eg synest det er litt kjedelig å sjå gjennom alle bildene eg skal framkalle og deretter redigere dei, når det er snakk om fleire måneder med bilder. Men no ser eg for meg at denne jobben blir enklare og raskare sidan eg allerede har valgt ut ein del av bilda eg vil bruke og dei er satt sammen i kollasjer.

Andre foto-apper eg liker:
Snapstill (fra video til foto)
Scrappe-appen Scrap it
og ikkje minst Instagram


Eg har i fleire år vore inspirert av Elsie og måtte selvfølgelig ha den artige appen som ho og firmaet hennar, Red Velvet Art, nylig lanserte; A Beautiful mess. Det var litt skuffande at eg ikkje fekk alle ekstra elementa då eg kjøpte appen... at eg må betale ekstra for desse. Men eg liker appen veldig godt og angrer ikkje på kjøpet... og eg ser at det skal komme fleire gratis element i neste oppdatering, så eg ser fram til det :)

redigert i "A Beautiful Mess"

redigert i "A Beautiful Mess"



1 kommentar:

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)