onsdag 24. april 2013

Ferialbum 2012 -del 2 (project life)

På stranda på Norsjø feriesenter

Eit 10x15 kort med mønsterark fra Clementine-papirpakken og diecut fra MME (trur eg).

Køyretur, shopping og måltid på McDonalds. Vi brukte GPS'en på iphonen min, og det tok eg skjermbilde av.

Eit besøk ved slusene. Nok ein gong bilder av kart og oppslagstavler som stod der.

Eit 10x7,5 cm kort (fra Clementine kolleksjonen) og eit bilde av vesla i samme størrelse. Eg synest dette kortet er litt voldsomt... nesten litt rotete. Men det blir  "roa ned" når eg set på ein pynt av eitt eller anna slag.

Då eg satte sammen albumet etter ferien trong eg å fylle nokre tomme lommer. Då ba eg ungane tegne kvar sine kort med minner fra ferien. Dette er det minstejenta som har tegna :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)