tirsdag 26. juni 2012

Tekst- og pyntekort til familiealbumet (Project Life)

Då eg fekk nytt hobbybord for eit par måneder sidan kunne eg bruke ei av skuffene til tekst- og pyntekort til albuma mine.

"Glimt fra veke .. - tekstkort"
Tekstkort + tekstbanner til vekesoppsummeringer


Ferdig utfyllte kort. Desse brukte eg til nokre av vekene i familiealbumet for 2012. Men no har eg heller laga vekeplaner (alà timeplaner) som eg foretrekker å bruke.


Kjøpte digi-tekstkort
Desse Project Life - korta har eg kjøpt og lasta ned fra JessicaSprague.com, og deretter printa ut. Desse kan brukes til digi-scrapping også. Dei har forresten bursdagssalg i nettbutikken denne veka, og det meste er nedsatt i anledning dette.





Gratis digi-tekstkort
Dette er kort som eg har lasta ned gratis fra nettet, og deretter printa ut. Linker til nokre av desse har eg på pinterest tavla mi: Daily life- photographing & scrapbooking.



Diecuts-kort
Eg har også skreve ut litt fra silhouette-maskina min:

Små banner til overskrifter på tekstkorta

polaroid-rammer som passer til lommane i albumet

Tekstkort med bakgrunn

Desse hadde eg tenkt å bruke til tittelkortet for kvar veke, men no bruker eg dei i babyalbumet istedet. Eg har eit bilde der eit er i bruk her: I minstejentas babyalbum del 3


Pyntekort
Nokre av pyntekorta har eg skjært ut av mønsterark i størrelsen ca. 10,2 x15 cm. Eg bruker dei som dei er, eller så pynter eg dei med bla. klistermerker, diecuts o.l



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)