fredag 27. april 2012

I minstejentas babyalbum del2

Litt om teksten og pynt eg bruker i albumet.

Eg bruker ipod touch og app'en Awesome Note til å notere små og store ting, bla. har ungane kvar si dagbok der eg skriv litt om dei med jevne mellomrom. Dei første vekene og månedane til minstejenta så noterte eg ting i dagboka hennar daglig, og på slutten av vekene eller måneden satte eg meg ned og skreiv litt av dette på eit tekstkort til albumet hennar. Ved å gjere dette såpass ofte så fekk eg mykje av teksten i albumet på plass med ein gong.

Når eg vil kose meg med litt papirhobby, og veit at det kanskje berre blir tid for det ei lita stund, lager eg gjerne tekstkort eller pyntekort til albumet. Ovenfor har eg eit par tekstkort- det eine er pynta med rubons, mens eg på det andre berre har brukt rester av eit mønsterark. Mønsterark kan vere pynt i seg sjølv (som på det eine pyntekortet) eller eg bruker kort som eg har stempla på.

Her har eg brukt eit nydelig mønsterark i eit par tomme fotolommer, og tenker at dei kanskje ikkje treng meir pynt enn motivet som er på dei.

Her er eit knippe nydelige mønsterark som eg ønsker å bruke i albumet hennar når eg har brukt opp litt av det andre eg har laga klart.

Det å skjære opp kort til pynt eller tekst er ein fin ting å holde på med når eg ser på tv eller hovudet mitt må vere ein anna plass enn med det eg held på med ;) Når eg set meg ned med ungane for å scrappe med dei så har eg vanskelig for å konsentrere meg om mitt eige fordi det er så mykje dei lurer på eller vil snakke om. Og då er dette ein akkurat passe aktivitet for meg.

Dei store korta passer i ein fotolomme og er ca 10,2 x 15 cm, dei mindre korta er halvparten så breie.

Simple Stories' "Baby steps" er ein nydelig serie som eg bruker i albumet hennar.

I denne veska har eg samla ein del pynt som eg kan bruke i albumet hennar. Crop in Style's Paper sticker binder.

På høgre sida i veska er det eit par store plastlommer til oppbevaring av pynt, og på venstre sida er ulike plastlommer. I midten ligg ein emballasje til eit babyplagg- ypperlig til å oppbevare dill og dall inni.
Inni denne veska har eg bla. kles-merkelapper, hennar første sokker, rubons, diecuts og anna papirpynt, klistermerker, bling, tekstkort m.m

Eg har fleire av denne typen veske fordi dei er så fine å oppbevare småting i på ein oversiktlig måte. Man kan få kjøpt lommer i ulik størrelse og design. Perfekt for alle mine diecuts.


Og også for større ting som samlepakke for klistermerker og mønsterark.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)