fredag 13. januar 2012

Baby og tid

Trur eg må eit nytt sånt bilde no for å sjå om foten har vokse...

Tida går fort og no er minstejenta blitt 6 måneder allerede. Ho har begynt å rulle seg rundt på golvet, så no må både søsken og foreldre passe tinga sine og holde golvet reint og ryddig. Ho har også begynt med graut, og skal få to grautmåltider om dagen fra i dag av.
Eg får ikkje tid til å gjere alt eg skulle ha gjort (men det har eg egentlig ikkje som mål heller), og eg må jo berre prioritere det viktigaste; minstejenta og resten av familien  

Her er nokre bilder eg tenkte å blogge i høst - bilder til babyalbummet hennar...




Så tynne babyføtter ho hadde den gongen, no er dei blitt gode og runde sånn som 6 måneders gamle babyføtter skal vere.


I storesøsters armer:





Storesøster og lillesøster



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)