fredag 21. oktober 2011

Sånn går no dagan...

Så var høsten komt godt igang, og i går natt fekk bilen min det første snølaget på seg. Tida går jammen fort! Blogging skjer sånn innimellom når eg får roen på meg til det. Men ellers så har eg mange små og store ting som eg ønsker å få gjort. 

Det nyaste hobbyprosjektet mitt no er å lage barnehage- og skulealbum til mine fire små. Album er kjøpt inn og eg held på å lage lister med info som eg skal ha i desse albumma. Eg er inspirert av bla. Becky Higgins' Project Life (atter ein gong) og Skolekrøniken.
Eg har også fått inn ei bestilling på heimelaga kort, så dei neste dagane må eg bruke litt tid på desse.

Og så nærmer det seg jo advent også! I forgårs tok eg meg eit dykk inn i "gave-lageret" mitt og fann ut at alle dei 24x3 kalendergavene er i boks. No gjenstår det å få pakka dei inn og henge dei på kalenderen (eg har 1 1/2 måned på meg). Minstejenta må nok vente eitt år eller to før ho får kalender.
Julegavene til nesten alle mine tantebarn og fadderbarn (15 stk) er i boks trur eg (bestillt i samme nettbutikk- kan ikkje sei meir..). For av erfaring veit eg at det er greit med alt som er gjort før desember- for då går det veldig fort fram mot jul- med bakekos, besøk, diverse avslutninger og andre koselige ting.

Så sånn går no dagan'... (når eg ikkje er opptatt med bebis, familie eller husholdning)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)